Administratieve wijziging praktijk

U heeft wel eens te maken met veranderingen betreffende uw praktijk. Bijvoorbeeld een wijziging van het adres, een nieuwe praktijknaam en/of praktijk-AGB of een verandering in de samenstelling van het team van huisartsen. Dergelijke wijzigingen verwerken wij graag z.s.m. in onze systemen, omdat er rekening moet worden gehouden met doorlooptijden. Door tijdig uw wijzigingen aan ons door te geven, kan de overgang naar de nieuwe situatie soepel verlopen.

Door onderstaand formulier in te vullen, kunt u snel en eenvoudig een wijziging doorgeven. Onder sommige invulvelden staat een extra toelichting m.b.t. de benodigde gegevens.


Selecteer meerdere tegelijk door Ctrl vast te houden
dd-mm-jjjj
Praktijknaam | Praktijk-AGB | Bezoekadres | Telefoonnummer
Praktijknaam | Praktijk-AGB | Bezoekadres | Telefoonnummer
Naam medewerker | Functie | In/uit dienst
Voor- en achternaam

Na ontvangen van uw ingevulde formulier, zullen we indien nodig contact opnemen voor verdere verwerking. Als u nog vragen heeft, kunt u contact opnemen met de afdeling relatiemanagement per mail of via 088 020 95 11.