Belangrijke informatie over verkeerd geprinte brieven

18 december 2024

Door een menselijke fout bij het printen van brieven voor onze oproep- en bewakingsdienst heeft een klein aantal patiënten niet alleen hun eigen brief hebben ontvangen, maar ook informatie van een andere patiënt. Dit had niet mogen gebeuren, en wij bieden hiervoor onze oprechte excuses aan.

Wat is er gebeurd?

Sommige brieven zijn per ongeluk dubbelzijdig geprint. Hierdoor kan de achterkant van een brief informatie bevatten die bedoeld was voor een andere patiënt. Het kan ook zijn dat sommige patiënten geen brief hebben ontvangen omdat hun gegevens mogelijk bij een ander terecht zijn gekomen.

Wat doen wij?

  • Wij hebben deze situatie gemeld bij de Autoriteit Persoonsgegevens (AP).
  • Alle betrokken patiënten worden persoonlijk geïnformeerd en ontvangen een nieuwe brief.
  • Patiënten worden gevraagd om eventuele ontvangen informatie van anderen direct te vernietigen en deze niet te delen.
  • We onderzoeken hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen.

Wat kunt u verwachten?

Mochten patiënten vragen hebben, dan kunnen zij contact opnemen met ons Klant Service Centrum via 088-0209555 (bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 17.30 uur).

Wij begrijpen dat dit ook bij u vragen kan oproepen. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met uw accountmanager bij Star-shl.

Close menu