Belangrijke informatie over verkeerd geprinte brieven

18 december 2024

Door een menselijke fout bij het printen van brieven voor onze oproep- en bewakingsdienst heeft een klein aantal patiënten een dubbelzijdig geprinte brief ontvangen. Hierdoor is naast de informatie van de eigen oproep informatie van iemand anders op de achterzijde van de brief geprint. Dat had niet mogen gebeuren, en wij bieden hiervoor onze oprechte excuses aan.

Wat is er gebeurd?

Sommige brieven zijn per ongeluk dubbelzijdig geprint. Hierdoor kan de achterkant van uw brief informatie bevatten die bedoeld was voor iemand anders. Het kan ook gebeuren dat u geen brief heeft ontvangen, omdat uw gegevens bij een ander terecht zijn gekomen.

Wij hebben dit gemeld bij de Autoriteit Persoonsgegevens (AP) en onderzoeken hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen.

Wat vragen wij van u als u een verkeerd geprinte brief heeft ontvangen?

  • Heeft u een brief met gegevens van iemand anders ontvangen? Vernietig deze direct en deel de informatie niet.
  • Heeft u geen brief ontvangen? Dan kan uw brief bij iemand anders terecht zijn gekomen. Deze persoon vragen we dringend de brief te vernietigen.

Binnen enkele dagen ontvangt u een nieuwe brief met uw afspraakinformatie.

Heeft u vragen? Neem dan contact op met ons Klant Service Centrum via 088-0209555 (werkdagen van 08.00 tot 17.30 uur).